Bestuur en Organisatie

Productgroep DIENSTVERLENING

Subdoel

Inwoners en ondernemers hebben regie over eigen data en kunnen meer zaken zelf regelen.

Prestaties

  • Een deel van de enkelvoudige aanvragen digitaliseren (bijvoorbeeld rijbewijs, uittreksel) en uitgifte van officiële documenten.
  • De producten en diensten van publiekszaken zo kraakhelder, snel, transparant en goed mogelijk inrichten voor inwoners en ondernemers.
  • Inzicht in voorkeurskanalen inwoners.

Subdoel

Inwoner en ondernemers kunnen hun digitale zaken plaatsonafhankelijk afhandelen.

Prestaties

  • 24/7 de top 10 Edese producten en diensten digitaal kunnen regelen.
  • De randvoorwaarden creëren voor een 1ste lijn toegang (van klantvragen) vanuit de gemeente.

Subdoel

Inwoners en ondernemers worden geholpen door het antwoord direct te geven of door te verwijzen naar de juiste oplossing.

Prestatie

  • Eerstelijnsbeantwoording op basis van content en applicaties in de front-office.

Subdoel

Diensten en producten zijn eenvoudig en duidelijk aan te vrage

Prestaties

  • We optimaliseren werkprocessen in de keten vanuit dienstverleningsperspectief om processen voor de inwoner eenvoudiger en duidelijker te maken.
  • We gebruiken eenvoudige en begrijpelijk taal naar de inwoner

Subdoel

Iedere inwoner en ondernemer wordt in staat gesteld mee te doen en dit wordt zo makkelijk mogelijk gemaakt.

Prestatie

  • We maken toegankelijke e-formulieren en werken aan optimaliseren van de toegankelijk van onze kanalen.
Deze pagina is gebouwd op 10/18/2021 11:34:11 met de export van 10/18/2021 09:44:42